M.Umami Prekių pirkimo-pardavimo taisyklės
1. Bendrosios M.Umami nuostatos
1.1. Šios prekių pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), jas patvirtinus pirkėjui (susipažinus su taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Aš susipažinau ir sutinku su pirkimo-pardavimo taisyklėmis“), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos pirkėjo ir pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu mumami.lt internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.
1.3. Pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje turi teisę:
- veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
- nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
- juridiniai asmenys;
- visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
1.4. Pirkėjas, akceptuodamas taisykles, patvirtina, kad, remiantis taisyklių 1.3. punktu, jis turi teisę pirkti prekes mumami.lt internetinėje parduotuvėje.
2. Asmens duomenų apsauga
2.1. Pirkėjas užsakydamas prekes pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus savo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą.
2.2. Pirkėjas patvirtindamas šias taisykles sutinka, jog 2.1. punkte nurodyti jo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo elektroninėje parduotuvėje mumami.lt tik tinkamos elektroninės prekybos vykdymo tikslais.
2.3. Pirkėjas sutinka, kad jo nurodytais elektroninio pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
2.4. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas su užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas.
3. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas
3.1. Sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai pirkėjas, išsirinkęs prekę ir suformavęs prekių krepšelį, paspaudžia nuorodą „Apmokėti“.
3.2. Kiekviena pirkimo–pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma mumami.lt internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
4. Pirkėjo teisės
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes mumami.lt internetinėje parduotuvėje šių taisyklių ir kitose Pardavėjo internetinės parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
4.2. Vadovaujantis LR teisės aktais, pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties per 7 darbo dienas nuo prekių pristatymo dienos, pranešdamas apie tai pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant grąžinamą prekę ir jos užsakymo numerį).
4.3. Pirkėjas gali pasinaudoti 4.2. punkte numatyta teise tik tuo atveju, jei prekė nebuvo sugadinta ar esmingai nepakeista jos išvaizda.
5. Pirkėjo įsipareigojimai
5.1. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių taisyklių nustatyta tvarka.
5.2. Jei pasikeičia pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo juos atnaujinti.
5.3. Pirkėjas įsipareigoja laikytis šių taisyklių, kitų internetinėje parduotuvėje nurodytų sąlygų ir nepažeisti LR teisės aktų.
6. Pardavėjo teisės
6.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, pardavėjas turi teisę apriboti ar sustabdyti pirkėjui galimybę naudotis mumami.lt arba, išskirtiniais atvejais, panaikinti pirkėjo registraciją.
6.2. Pardavėjas turi teisę laikinai arba visam laikui nutraukti internetinės parduotuvės veiklą be išankstinio įspėjimo.
6.3. Pardavėjas turi teisę anuliuoti pirkėjo užsakymą, jei jis nesumoka už prekes per 14 darbo dienų.
7. Pardavėjo įsipareigojimai
7.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti pirkėjui galimybę naudotis mumami.lt paslaugomis, laikantis taisyklių.
7.2. Pardavėjas įsipareigoja saugoti pirkėjo asmens duomenis pagal LR teisės aktus.
7.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti pirkėjo užsakytas prekes nurodytu adresu.
7.4. Jei pardavėjas negali pristatyti prekių, jis pasiūlys analogišką prekę arba grąžins sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas.
7.5. Pirkėjui atsisakius prekės pagal taisykles, pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 10 darbo dienų nuo prekės gavimo dienos.
8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
8.1. Prekių kainos nurodomos eurais su PVM.
8.2. Pirkėjas atsiskaito per „Opay“ arba bankiniu pavedimu. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą.
9. Prekių pristatymas
9.1. Pirkėjas turi nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.
9.2. Jei pirkėjas pats prekių priimti negali, jis privalo pasirūpinti, kad prekės būtų priimtos nurodytu adresu.
9.3. Pristatymo terminai yra preliminarūs; pardavėjas informuos pirkėją apie vėlavimus dėl nenumatytų aplinkybių.
10. Prekių kokybė
10.1. Pardavėjas neatsako, jei prekių spalva, forma ar kiti parametrai dėl vaizduoklio ypatybių skiriasi nuo tikrojo prekės vaizdo.
11. Prekių grąžinimas ir keitimas
11.1. Prekių grąžinimas vykdomas pagal LR teisės aktus.
11.2. Grąžinama prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje ir nenaudota (išskyrus brokuotą prekę).
12. Atsakomybė
12.1. Pirkėjas yra atsakingas už pateiktų duomenų teisingumą.
12.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis mumami.lt.
12.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už žalą, jei pirkėjas nesilaikė taisyklių.
13. Baigiamosios nuostatos
13.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
13.2. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
13.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
13.4. Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą: http://ec.europa.eu/odr/.
13.5. Jeigu Pirkėjas nėra patenkintas galutiniu Pardavėjo atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, adresu: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroniniu paštu: tarnyba@vvtat.lt, telefonu: (8 5) 262 6751, interneto svetainėje: www.vvtat.lt, jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/.